Sugedo Jūsų išmanusis telefonas? Nedelskite - kreipkitės į šios srities profesionalus!

Dažnai užduodami klausimai

Kokius išmaniuosius telefonus taiso Teleservisas.lt?

Mes taisome visų populiariausių – Samsung, Sony, Nokia/Microsoft, Motorola, HTC, Huawei, Apple, ZTE, Alcatel, LG  gamintojų išmaniuosius telefonus, o taip pat ir OnePlus, Meizu, Doogee, Lenovo, Asus, Xiaomi, Lenovo ir daugelį kitų Kinijos gamintojų įrenginių.

Kaip sužinoti kiek kainuos mano įrenginio remontas?

Dauguma taisymo darbų yra individualūs ir kaina priklauso nuo reikiamų atsarginių detalių, todėl tikslias remonto darbų kainas sužinoti galima užpildžius Teleservisas.lt gedimo registravimo formą ir gavus asmeninį pasiūlymą el.paštu arba telefonu.

Kur galima pristatyti įrenginius remontui?

Norint pristatyti savo išmanųjį telefoną remontui Jums reikia užpildyti gedimo registracijos formą ir tuomet mes užsakysime Jums kurjerį, kuris atvyks paimti Jūsų telefono. Taip pat, pagal susitarimą, yra galimybė siųsti LP Express teriminalais, paštu ar pristatyti Kaune į mūsų servisą.

Ką privalau išsiųsti kartu su telefonu ir kaip jį supakuoti?

Esant gedimui mums reikalingas tik Jūsų išmanusis telefonas, tačiau geriausia, jog jis būtų siunčiamas originalioje dėžutėje, kad įrenginys saugiai pasiektų mūsų servisą. Jeigu telefonas į servisą bus pristatomas naudojantis kurjero paslaugomis – būtinas tinkamas pakavimas.

Kiek užtrunka Teleservisas.lt atliekami remonto darbai?

Telefono remonto darbų trukmė priklauso nuo gedimo ir detalių gavimo laiko. Dažniausiai darbai atliekami per 1 – 3 darbo dienas, o esant ilgesniam procesui – apie tai informuojame klientą telefonu.

Ar remonto metu bus prarasti duomenys ir ar galima juos išsaugoti?

Ekrano keitimo metu duomenys bus yra išsaugomi nemokamai. Tačiau jeigu taisymo metu bus sprendžiamos problemos susijusios su programine įranga ir/arba bus atnaujinta programinės įrangos versija – tuomet yra galimybė prarasti visus duomenis. Teleservisas.lt taip pat siūlo ir duomenų išsaugojimo paslaugą, jeigu telefonas įsijungia, kuri kainuoja 9,99 euro. Kitais atvejais pateikiamas asmeninis pasiūlymas.

Kaip galėsiu atsiskaityti už suteiktas paslaugas?

Mes savo klientams suteikiame galimybę pasirinkti kokiu būdu jie nori atsiskaityti. Paprasčiausias būdas – bankiniu pavedimu. Užregistravus gedimą, mes atsiunčiame asmeninį pasiūlymą ir jeigu jis yra tinkamas užsakysime kurjerį telefono ar kito įrenginio paėmimui. Apmokėti galėsite po remonto – pavedimu į Jums labiausiai tinkantį banką, apmokėjimo informaciją atsiųsime sutaisę Jūsų telefoną. Pageidaujant galite mokėti ir iš anksto. Tačiau yra ir kitas atsiskaitymo būdas – apmokėjimais grynais Maxima kasose, Perlo terminaluose, PayPost skyriuose, Lietuvos Pašto skyriuose, Narvesen, Lietuvos Spaudos kioskuose, kurjeriui pristatant telefoną. Norime pažymėti, kad mokėjimas kurjeriui kainuoja papildomai 5 eu.

Ar išrašote defektinius aktus jei telefonas draustas?

Taip, išrašome defektinius aktus. Taisantis pas mus defektinis aktas nemokamai. Kitais atvejais kaina 15 eu.

Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip, išrašome sąskaitas faktūras tiek įmonėms, tiek fiziniams asmenims.
REGISTRUOTI GEDIMĄ