Dažnai užduodami klausimai
Kokius išmaniuosius telefonus taiso Teleservisas.lt?
Mes taisome visų populiariausių – Samsung, Sony, Nokia/Microsoft, Motorola, HTC, Huawei, Apple, ZTE, Alcatel, LG gamintojų išmaniuosius telefonus, o taip pat ir OnePlus, Meizu, Doogee, Lenovo, Asus, Xiaomi, Lenovo ir daugelį kitų Kinijos gamintojų įrenginių.
Kaip sužinoti kiek kainuos mano įrenginio remontas?
Dauguma taisymo darbų yra individualūs ir kaina priklauso nuo reikiamų atsarginių detalių, todėl tikslias remonto darbų kainas sužinoti galima užpildžius Teleservisas.lt gedimo registravimo formą ir gavus asmeninį pasiūlymą el.paštu arba telefonu.
Kur galima pristatyti įrenginius remontui?
Norint pristatyti savo išmanųjį telefoną remontui Jums reikia užpildyti gedimo registracijos formą ir tuomet mes užsakysime Jums kurjerį, kuris atvyks paimti Jūsų telefono. Taip pat, pagal susitarimą, yra galimybė siųsti LP Express teriminalais, paštu ar pristatyti Kaune į mūsų servisą.
Ką privalau išsiųsti kartu su telefonu ir kaip jį supakuoti?
Esant gedimui mums reikalingas tik Jūsų išmanusis telefonas, tačiau geriausia, jog jis būtų siunčiamas originalioje dėžutėje, kad įrenginys saugiai pasiektų mūsų servisą. Jeigu telefonas į servisą bus pristatomas naudojantis kurjero paslaugomis – būtinas tinkamas pakavimas.
Kiek užtrunka Teleservisas.lt atliekami remonto darbai?
Telefono remonto darbų trukmė priklauso nuo gedimo ir detalių gavimo laiko. Dažniausiai darbai atliekami per 1 – 3 darbo dienas, o esant ilgesniam procesui – apie tai informuojame klientą telefonu.
Ar remonto metu bus prarasti duomenys ir ar galima juos išsaugoti?
Ekrano keitimo metu duomenys bus yra išsaugomi nemokamai. Tačiau jeigu taisymo metu bus sprendžiamos problemos susijusios su programine įranga ir/arba bus atnaujinta programinės įrangos versija – tuomet yra galimybė prarasti visus duomenis. Teleservisas.lt taip pat siūlo ir duomenų išsaugojimo paslaugą, jeigu telefonas įsijungia, kuri kainuoja 9,99 euro. Kitais atvejais pateikiamas asmeninis pasiūlymas.