Gedimo registravimas

Teleservisas.lt suteikia ne tik kokybiškas telefonų taisymo paslaugas, tačiau ir rūpinasi kliento patogumu! Mūsų servisas veikia taip, jog norint pasinaudoti mūsų paslaugomis Jums net nereikia išeiti iš namų! Visų pirma, Jums reikėtų užpildyti žemiau pateiktą formą. Labai svarbu yra kuo aiškiau ir tiksliau apibūdinti esamas problemas, kad galėtumėme tinkamai įvertinti kiek kainuos Jūsų įrenginio taisymas.

Verta paminėti ir tai, jog mes savo klientams suteikiame dvi atsiskaitymo galimybes – bankiniu pavedimu (prieš perduodant įrenginį kurjeriui) arba grynais pinigais (kurjeriui pristatant jau sutvarkytą išmanųjį telefoną). Pildydami žemiau pateikiamą formą pasirinkite Jums priimtiniausią variantą. Taip pat, vertėtų žinoti ir tai, jog Jums nereikės mokėti už tai, jog kurjeris atvyks iš Jūsų paimti išmaniojo telefono! Vienintelis papildomas mokestis taikomas už kurjerio paslaugas pristatant sutaisytą įrenginį (tai Jums kainuos papildomus 3 eurus).

Taip Ne 

Pavedimu Grynais 

Papildoma informacija

Papildomas duomenų išsaugojimas – šios paslaugos dėka mes esant galimybei išsaugome visus telefone esančius duomenis (pavyzdžiui – nuotraukos, vaizdo failai, kontaktai ir pan.). Norime atkreipti dėmesį į tai, jog savo klientams visada įdiegiame naujausią įmanomą programinės įrangos versiją. Papildomas duomenų išsaugojimas kainuoja nuo 9,99 eurų.

Galimi atsiskaitymo būdai – mes savo klientams suteikiame galimybę pasirinkti kokiu būdu jie nori atsiskaityti. Paprasčiausias būdas – bankiniu pavedimu. Užregistravus gedimą, mes atsiunčiame asmeninį pasiūlymą ir jeigu jis yra tinkamas – galite iškart apmokėti už darbus ir mes užsakysime kurjerį. Tačiau yra ir kitas atsiskaitymo būdas – apmokėjimais grynais, kuomet kurjeris Jums grąžins sutaisytą telefoną. Norėtumėme atkreipti dėmesį, jog jeigu pasirinksite apmokėjimą grynais – Jums tai papildomai kainuos 1 eurą.